23 Kasım 2012 Cuma

Engin Korukır: '' Ceza Alırsam İstifa Ederim ! ''





















Ç.Rizespor teknik direktörü Engin Korukır, son oynadıkları Karşıyaka maçı sonrası basın toplantısı bitiminde TFF temsilcisi Hakkı Köklükaya ile yaşanılan diyalog ’tan dolayı temsilci Köklükaya’nın kendisi ile ilgili düzenlemiş olduğu rapora ateş püskürdü.

“Ceza Alırsam İstifa Ederim”..

Korukır, maçın gözlemcisinin yalan, yanlış ifadelerle kendisi hakkında rapor tuttuğunu, eğer bu olaydan dolayı ceza alması durumunda istifa etmeyi düşündüğünü belirtti.

“Bir maçta iki penaltı çalınmaz diye bir kural mı var” ?

Karşıyaka maçında kendileri lehinde verilmeyen bir penaltı pozisyonu olduğunu, kaleci Necati’nin Jallow’a yaptığı harekatın yüzde yüz penaltı içerdiğini vurgulayan deneyimli hoca, “ Bir maçta iki penaltı verilmez diye bir kural olduğunu bilmiyordum. Oysa ki aynı hakem geçen yıl bu statta Konyaspor’a iki penaltı çalmıştı. İlk penaltı pozisyonda Uche Kalu’ya ceza sahası içinde arkadan yapılan müdahalenin penaltı ve sarı kart olduğunu, maçın hakeminin sarı kartı bulunan Cemil’e 2. Sarı kartı göstermeyerek Karşıyaka takımını bir kişi eksik bırakmadığını, dolayısı ile çok büyük avantajımızı ortadan kaldırdığını “ söyledi.

Teknik adam Korukır sözlerini şöyle sürdürdü:

“Maçın stresi ile basın toplantısına giriyoruz. Bir çok basın görevlisi orada şahittir. Konuşmamı yaparken, kapının açılıp, kapanması ile konsantrem ister istemez dağılıyor. Bende konuşmam bittikten sonra gözlemciye gayet kibar bir dille ;Beyefendi, sizin içeri girip, çıkmanızla konuşmamın konsantresi bozuldu “ dedim. Kendisine tek bir kaba laf etmedim. Kendisi arkadan düzenlediği raporla söylemediğim kelimeleri ekleyerek beni disiplin kuruluna sevk etti. Bu ahlaksızlıktır, bu vicdansızlıktır…Bana yapılan çok büyük hakarettir. Bana şimdi kim sahip çıkacak ? Benim bu olaydan dolayı ceza almam hiçbir vicdana sığmaz. Şayet ceza alırsam da istifa etmeyi düşünüyorum” ifadesini kullandı.

“Manisa takımı evinde Temkinli Oynuyor”

Ligin ilk yarısının bitimine beş maç kaldığını hatırlatan Korukır, bu periyotta alacakları sonuçların çok önemli olduğunu vurgulayarak; “Önümüzde Manisa maçı var. Manisaspor’da iyi bir takım. Özellikle kendi sahasında kontrollü oynayan bir ekip. Benim takımım bir tek Adana deplasmanında kötü futbol oynadı. İstediğimiz tempoyu yakaladığımızda bu ligde hiçbir takım karşımızda duramaz” dedi.

“Devre Arası Gelen ve Giden Olacak”

Ligde oynanan 12 maç ve kupa maçı olmak üzere kadroda bulunan her kese şans verdiğini söyleyen teknik patron Korukır; Kimse kusura bakmasın. Burası kimsenin babasının çiftliği değil. Görevini yapmayan devre arası yolcudur. Bizden camianın beklentisi mutlak şampiyonluktur. Devre arası gidecek ve gelecekler olacaktır” derken, yeşil mavili takımın üçüncü yabancı futbolcusu Mısır’lı Hossam Hassan için ; Ben yine de onun iyi bir futbolcu olduğuna inanıyorum. Ama gel gör ki bu zamana kadar bize kendisini tam olarak göstermedi. Ben bir futbolcuma bir koşuyorsam, o futbolcu bana beş koşacak. Koşmuyorsa da ben niye oynamıyorum diye dert yanmayacak” açıklamasında bulundu.


“Sakat Oyuncuyu Oynatmam”

Öte yandan Ç.Rizespor’da izinli olan Uche Kalu, hafta sonu oynanacak olan Manisaspor maçında görev alamayacak. Bu futbolcu babasının cenaze merasimi için ülkesi Nijerya’da bulunuyor. Yeşil – mavili ekipte ayrıca sakatlığı süren orta saha oyuncusu Hakan Hacıbektaşoğlu’nun oynayıp oynamayacağı maç günü belli olacak. Bu konuda açıklamada bulunan Korukır; “Sağlam oyuncu, sakat oyuncudan her zaman iyidir. Bana futbolcum ben göreve hazırım diyecek. Alırsın onbire maçın 15. Dakikasında sakatlığı nükseder çıkar. Sizinde oyun içinde taktik dengeniz alt üst olur” şeklinde konuştu.




















Pileki Mağarası Ziyaret Edildi, İzmir’de iki antrenman var…

Yeşil – mavili kafile bugün Rize’nin İyidere İlçesine giderek tarihi Pileki mağarasını ziyaret etti. Yarın İzmir’e harekat edecek olan  kafile akşam Bucaspor tesislerinde bir idman yapacak. Ç.Rizespor, cumartesi öğlen İzmirspor tesislerinde bir ter idmanı yaparak, maç günü Manisa’ya harekat edecek.

0 yorum:

Yorum Gönder