29 Kasım 2012 Perşembe

Freddy Adu öyküsü ve Galatasaray meselesi















İşte böyle gelmişti Freddy Adu. Kimse inanamadı, bırakın Rizespor'a gelmesi Türkiye'ye gelmesi bile bir mucizeydi.


Transfer haberi sosyal ağlar'da bir anda patlama yaptı. Tabi ki, ' Hayal mi görüyorsunuz ? ' diye soranlarda oldu. Ardından şöyle bir fotoğraf yayılmaya başladı..




















Onu RİZESPORLU yapan formayı İstanbul'da giymişti bile. Herkes heyecandan ne yapacağını bilmiyorken, bir haber daha yayıldı. Dünyaca ünlü FREDDY ADU, akşam geç saatlerde Rize'ye gelecekti. Taraftarın heyecanı saate bakmadı ve onlarda kişi geç saatte olmasına rağmen tesislere gidip Adu'yu karşıladı. Adu şaşkındı gecenin bir yarısı taraftarın gelmesini beklemiyordu.


Taraftar ilk kez orada '' I LOVE YOU ADU ' diye tezahürat yaptı. Taraftarın sevgisini kazanan Adu Rize'de çok sevildi. Kendisi'de küçük bir şehir olmasına rağmen Rize'yi çok sevdiğini defalarca söyledi.


Rizespor forması ile 11 maçta sahaya çıkan Adu, 4 gol atarak iyi bir performans sergiledi. Özellikle unutulmayan klas vuruşuyla Gaziantep Bş.Bld.'ye attığı gol haftalarca konuşuldu.

Rizespor'da iyi bir dönem geçiren Adu, Orduspor ile play-off maçı sonrası taraftara alkışlar arasında veda etti. Adu ayrılırken şu sözleri söylediğini halen daha hatırlıyorum, '' Rizespor sayesinde futbola geri döndüm ve  bu sayede milli takıma çağrıldım. Bir gün tekrar Rizespor'da oynamak istiyorum. ''
Şampiyon olamayan Rizespor'dan buruk ayrılırken, milli takım sevinci ile mutlu dönüyordu yuvaya.

Galatasaray'a transferi söz konusu


Herkesin aklında RİZESPORLU ADU diye kalan dünyaca yıldız futbolcunun adı bu aralar Galatasaray ile anılıyor. Bir çok gazete ve internet sitelerinde, Adu'nun iki hafta Galatasaray ile idmanlara çıkacağı ve beğenilirse takıma alınacağı söyleniyor.

Ben bu haberi gördüğümde pek inandırıcı gelmedi. Adu gibi bir futbolcuyu hangi takım denemeye alır ? Hele'de Türkiye'de. Rizespor'a geldiğinde Türkiye bu transferi konuşuyordu. Şimdi farklı biri mi denemeye alınsın?
Ben bu düşünceler içerisindeyken, Sportif Cümleler diye blog'a rastladım.. Adu'nun neden Galatasaray ile idmana çıkacağından bahsediyordu. Bana görede doğruluk payı %100.
Blog'da Freddy Adu adına yazılan bir kaç cümleyi yazmak istiyorum. '' Freddy Adu'nun gelme nedeni Scott Piri'nin onun özel hocası olması. 2 hafta boyunca Scott Piri onu hazırlayacak ve bu süre zarfında da Galatasaray ile idmanlara çıkacak. Kendi liginin yeni sezonu öncesinde hazırlanıyor Adu ve onun bu yaptığı gibi birçok örnekte var aslında. Beckham, Tottenham ile idmanlara çıkmıştı mesela. Böyle hareket eden futbolcular var. ''

Konuya gayet açık ve net bir cevap vermiş. Sportif Cümleler Bloguna teşekkür ediyorum. Daha fazla konuşmanın bir anlamı olduğunu sanmıyorum. Freddy Adu Galatasaray'da! Haberini yapan kişilerin bu transferi istediğini göstermektedir. Yönetime baskı yaparak, transferi gerçekleştirme çabasındadırlar. 


Rizespor taraftarının en fazla kullandığı bir sözü hatırlatırım,

'' ADU'MUZ YETER! ''

Hakan KAZDAL

0 yorum:

Yorum Gönder