14 Aralık 2012 Cuma

16. Hafta PTT 1.Lig maçları ve skor tahminleri














Kartalspor - Tavşanlı Linyitspor

Son haftalarda Kartalspor'un düşüşü, Linyitspor'un çıkışı var. Evinde Kartalspor kolay lokma değil. Linyitspor ise deplasmanda iyi değil. Ligin alt sıralarındaki iki takımın maçında beraberlik yüksek ihtimal görünüyor.

Tahmin : Beraberlik

Adanaspor - Karşıyaka

Adanaspor, Erciyes deplasmanında iken kaplanların yeneceğini ve şampiyonluk yarışında bende varım demesini bekliyorum demiştim. Aynen dediğim gibi oldu. Karşıyaka ise fazla güven vermiyor. Son dört hafta da 3 beraberlik 1 mağlubiyet alan İzmir ekibi beni haksız çıkarmıyor. Deplasmanda son 4 maçında berabere kalan Karşıyaka, evinde mağlubiyeti olmayan Adanaspor'a karşı. Hava şartlarının maçta önemli rol oynayacağını düşünüyorum. Güzel bir hava olursa Adanaspor galibiyete yakın taraf. Fakat hava kötü olursa karşılıklı birer golle maç sonuçlanır diye düşünüyorum.

Tahmin : Adanaspor kazanır ya da Beraberlik

Denizlispor - Ankaragücü

Horozlar son haftalarda çıkış yakalayan başkent ekibini ağırlıyor. İki takımında birbirine gücünün yetmeyeceği bir maç olacağını düşünüyorum.

Tahmin : Beraberlik

Kayseri Erciyesspor - Manisaspor

İki takımda üst sıralarda son 10 hafta'da ikişer kez yenilmişler. İyi bir grafik çiziyorlar. Kayseri ekibini adeta üç kişi zirveye taşıyor. Manisaspor ise futbol olarak pek güven vermese de puan almasını biliyor. Zirvenin zor maçlarından bir tanesi olan bu maçta beraberik daha ağır basıyor.

Tahmin : Beraberlik. Galibiyet söz konusunda Kayseri ekibi bir adım önde.

Samsunspor - Gaziantep Bş. Bld.spor

Evindeki bütün maçlarda berabere kalan Karadeniz ekibi, son üç maçtır puan alamayan Antep ekibini ağırlıyor. Herkesin ilk aklına gelen tabi ki beraberlik, fakat bu seriye Samsunspor'un bu maçta son vermesini bekliyorum.

Tahmin : Samsunspor kazanır fakat karadeniz ekibinin beraberlik takımı olduğunu unutmayalım.

Göztepe - Adana Demirspor

Kupa da Fenerbahçe'ye farklı mağlup olan Göztepe istikrarsız Adana Demirspor'u ağırlıyor. Adana ekibi 15 maçta sadece 2 kez berabere kaldı. Beraberliği sevmeyen bir takım. Yorgun Göztepe, Demirspor karşısında en fazla 1 puan alacağını düşünüyorum. 

Tahmin : Şimşekler kazanır.

Konyaspor - Şanlıurfaspor

Konyaspor evinde ligin en kötü takımı. Şanlıurfaspor ise deplasmanda mağlubiyeti olmayan tek takım. İstatistik böyle olunca ilk düşünülen tahmin beraberlik oluyor.

Tahmin : Beraberlik. Galibiyet söz konusunda Konyaspor bir adım önde.

Boluspor - 1461 Trabzon

İstikrarsız Boluspor, Galatasaray'ı kupadan eleyen 1461 Trabzon karşısında. Trabzon ekibi iyi bir hava yakaladı fakat bu maçta yorgun gözükebilirler biraz. Boluspor evinde Konya'dan sonra ek kötü ekip. Maçta fazla gol izleyemeyiz gibi geliyor.

Tahmin : Beraberlik

Çaykur Rizespor - Bucaspor

* Bu maçı daha sonra editleyerek yorumlayacağım.

0 yorum:

Yorum Gönder