8 Aralık 2012 Cumartesi

Takımda neler oluyor ?


Şanlıurfaspor ve Ankaragücü yazısını yazdığımda kan değişikliği gerekli olduğunu söylemiştim. Bu değişikliğin olması için altı hafta galibiyet yüzü görmemek mi gerekiyor.


Takım içinde büyük sorunlar var ama dışarıya yansımıyor diye düşünüyorum. İlk olarak Şanlıurfaspor maçında herkesin gözüne çarpmayan bir olay, bazı taraftarlarca gözlendi. Uche Kalu'nun harika golü sonrasında Murat Sözgelmez'in işte bu ilginç ve üzülmüş gibi hareketi.




















Bu ne anlama geliyor? Hiç bir anlam veremedik. Bunun açıklaması kesinlikle yapılmalı! Gereken kesinlikle yapılmalı! Gönderilecek kişi varsa gönderilmeli. Gerek yönetim içinde gerek teknik heyet içinde ne gerekiyorsa yapılmalı! Zaten aldığımız bilgilere göre Engin Korukır büyük ihtimalle pazartesi istifasını açıklayacak. Taraftarın istediğide beklediği de buydu. Kan değişikliği kesinlikle gerekli söylemiştim. İnşallah hayırlı olur.



Engin Korukur Ankaragücü maçı sonrası MKE Ankaragücü'nü tebrik ederek, ' Bizden daha iyi oynayarak maçı kazandılar '' diye açıklama yaptı. Engin hoca'ya ilk kez katılıyorum. Bizim rakiplerimiz bize karşı ligde en iyi oyunlarını sergiliyor. Ankaragücü deplasmanıda bunlardan birisi oldu. Jallow ve Kalu'suz Rizespor, kanatsız Atmaca'ya benziyor. Bu yüzden kanatsız Atmaca istediğini koparamıyor. Bu takım nasıl böyle hâl aldı, anlamıyorum. Her şey o kadar güzel giderken, bir anda terse döndü. Bunu çözmenin çarelerinden biriside kan değişikliğiydi buda pazartesi olacak gibi.



Geriye kalan Bucaspor ve 1461 Trabzon maçları çok zor maçlar olacak. Bugünki Rizespor iki maçtanda puan alamaz. Fakat pazartesinden sonra neler olur, bekleyip göreceğiz. İnşallah Rizesporumuz için hayırlı olan neyse o olur.



0 yorum:

Yorum Gönder